Aug 13, 2006

Day 1 .. it's already bored

it's silent and quiet .. and cold also .. just sittin on the cafe .. enjoying my self in silence with a cup of tea and glass of orange juice .. and i still try to realize that im already wake up.

embun tipis masih membekas pada kaca jendela .. hari masih pagi .. kembali aku merenung akan hari hari ku .. tentang kesendirianku dan semua kegundahan ku tentang semua isi hati dan kerinduanku .. tapi semuanya masih saja melekat dan terpendam dan jatuh pada titik kehampaan ..

kadang aku berpikir adakah yang masih merindukan diri aku .. adakah yang menantikan diriku disana .. menunggu aku kembali pulang ...
apakah masih ada ..

dan aku hanya bisa menghembuskan asap rokok ke udara .. agar semua penat dan semua yang ada di kepalaku bercampur dengan udara sekitar dan membawanya terbang ..


..
dan jika aku rindu ..
aku pun tak tahu rindu siapakah ini ...



late nite .. ...
a can of beer
a pack of ciggarettes
and
tons of missed ...
it's never end

No comments: